Don’t follow us we follow you!

Follow us, Like us, Retweet us, bekende slogans die ik tijdens mijn werkzaamheden bij veel bedrijven en hun advertenties tegenkom.

Door deze oproepen hoopt u dat de klant (de consument) u gaat volgen of liked, zonder dat u er iets voor hoeft te doen. Sommige internet gebruikers doen dit, maar om meer personen over de streep te trekken wordt de  klant vaak van alles beloofd.  “Like ons of Volg ons en maak kans op!”  Dit alles om de klant aan te sporen in actie te komen.

Maar draai de zaken eens om! “Mag ik u volgen?”

Met een kleine aanpassing zijn we zelf in de lead.  Ga er dus niet vanuit dat de klant zelf actie onderneemt maar ben pro-actief en voer dit  in uw gehele bedrijfsfilosofie door. Vraag klanten of u ze mag volgen op Twitter, Facebook, Linked-inGoogl+ of welk kanaal u ook maar gebruikt.

Zie hier een voorbeeld hoe het dus ook kan.

Follow us

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.