U hebt maar één kans voor een eerste indruk.

Je hebt maar één kans voor een eerste indruk, is een welbekend en zeer realistisch gezegde.
En bij het zien van bovenstaande foto moest ik meteen aan dit gezegde denken.

Van al de foto’s die ik op Gaspedaal.nl zag staan sprong deze foto er tussen uit, vandaar dat ik deze auto aanklikte om hem goed te zien.
Ondanks dat ik dagelijks in showrooms vol auto’s kom en dat ik niet op zoek ben naar een nieuwe auto dan wel occasion verleidde deze foto mij toch om hem beter te bekijken, en dus aan te klikken.

Zo’n foto laat zien dat een bedrijf  tijd steekt in hun presentatie en voor kwaliteit gaat. Ik ben dan geen fotograaf maar als deze foto mij opvalt dan zal deze ook andere opvallen. Beelden zeggen meer dan duizend woorden. Dus u mag best moeite doen om uw auto er netjes bij te zetten. Laat de auto goed zien, maak dus meer dan voldoende foto’s en dat mogen er best meer dan 12 zijn.

Moeten deze foto’s buiten of binnen gemaakt worden?
Buiten kunt u de beste foto’s maken maar ook hier gaan vele de fout in zoals blijkt uit onderstaande foto’s. Te donkere achtergrond, auto’s die verdwijnen in de schaduw en in sommige gevallen meer straattegels of gras dan auto.

Aan u de keuze welke foto’s u als GOED of SLECHT bestempeld.
Op alle foto’s zijn de kentekens en de evt. aanwezige namen van de bedrijven door mij verwijderd!

foute foto 1twijfel foto

 

foute foto 2

goede fotofoute foto 3 twijfel foto 1

 

foute foto 5foute foto

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.